ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ                      Περαία  24-08-2017

ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ                                Αρ. πρωτ.: 65/2017

τηλ.: 23923 30090                                   Προς:

Fax : 23920 21119                      1. Δήμαρχο Θερμαϊκού

www.sedth.gr                             2. Αντιδήμαρχο Οικ. Υπηρεσιών

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.                3. Δ/ντή Οικ. Υπηρεσιών

                                                    4. Προϊστάμενο Τμήματος 
                                                      Πρ/σμού–Λογιστηρίου

                                                     5. Γραφείο Προϋπολογισμού

ΘΕΜΑ: Μέριμνα ύπαρξης δαπανών στον υπό κατάρτιση προϋπολογισμό οικονομικού έτους 2018

Για την καλύτερη αποκομιδή των αστικών απορριμμάτων και την παροχή καλύτερων υπηρεσιών στους δημότες, σύμφωνα με το σχετικό έγγραφο της υπηρεσίας καθαριότητας, είναι απαραίτητη η προμήθεια:

  1. επτά (7) καινούριων συμπεριλαμβανομένης της χρηματοδοτικής μίσθωσης με ενδεικτικό ετήσιο κόστος 156.676,80€ ή μεταχειρισμένων σε πολύ καλή κατάσταση απορριμματοφόρων,
  2. τριών  (3)μηχανικών σαρώθρων,
  3. τριών (3) τρίκυκλων με καρότσα κλειστού τύπου,
  4. δύο (2) πλυντηρίων κάδων,
  5. τριών (3) φορτηγών οχημάτων με αρπάγη για τον καθαρισμό κοινόχρηστων χώρων από κλαδιά, ογκώδη απορρίμματα και εύφλεκτα υλικά και
  6. ενός (1) φορτηγού για την υπηρεσία πρασίνου.

Επίσης για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου είναι απαραίτητη η προμήθεια πέντε (5) επιβατικών αυτοκινήτων, ενός(1) μικρού αυτοκινούμενου οδοστρωτήρα δαπάνης 11.000€,εργαλεία εργατοτεχνικού προσωπικού δαπάνης 6.000€ (Πριονοκορδέλα ξύλου (μικρή) , πλάνη – γωνιάστρα (μικρή), πολυμηχάνημα φινιρίσματος ξύλινων κατασκευών, γυαλοχαρτιέρα, δύο (2) σιδηρόπλακες πάχους 12mm διαστάσεων 100cmΧ150cm, προμήθεια επίπλων γραφείου δαπάνης 10.000€ και τριών (3) φωτοτυπικών δαπάνης 15.000€.

Επίσης ύπαρξη πίστωσης για την προμήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών για την καλύτερη δυνατή αντικατάσταση των ήδη πεπαλαιωμένων στο μεγαλύτερο ποσοστό και πέντε (5) τηλεομοιοτυπικών μηχανημάτων δαπάνης 25.000,00€.

Επίσης, για την επιμόρφωση του προσωπικού ύπαρξη σχετικής πίστωσης τουλάχιστον 10.000,00€. Για την καταβολή εξόδων κίνησης του προσωπικού με ιδιόκτητα μέσα ποσό τουλάχιστον 10.000,00€ και ύπαρξη πιστώσεων για την καταβολή σε υπαλλήλους οδοιπορικών εξόδων για αποζημίωσή τους για μεταβάσεις εντός και εκτός έδρας στο εσωτερικό και δαπάνες για την υπερωριακή αποζημίωση των υπαλλήλων κυρίως του εργατοτεχνικού προσωπικού.

Επίσης πρόβλεψη πιστώσεων για τον καθαρισμό και την απολύμανση των οχημάτων κάθε είδους, για την προμήθεια, συντήρηση και αντικατάσταση- όπου χρειάζεται- των κλιματιστικών στους χώρους εργασίας και για τις εργασίες απεντόμωσης και μυοκτονίας των δημοτικών κτιρίων

Επιπρόσθετα με βάση τη μέχρι τώρα ισχύουσα νομοθεσία και τα έγγραφα τις αρμόδιας υπηρεσίας καθαριότητας πρέπει να υπάρχουν πιστώσεις για τη μισθοδοσία περίπου 40 εργαζομένων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου έτσι ώστε να καταστεί δυνατή η παροχή ικανοποιητικού επιπέδου υπηρεσιών στους δημότες.

Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες.

Για το Δ.Σ.

  Ο  Πρόεδρος                                       Η  Γενική Γραμματέας

Πέτρος Πετρίδης                                        Ειρήνη Ζορμπά

   
  22.11.2017 Ferienhaus Ostsee

                     poe ota

Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων
Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης

ade
Ανώτατη Διοίκηση Ενώσεων Δημοσίων Υπαλλήλων
ΕΜΔΥΔΑΣ
Ένωση Μηχανικών Δημοσίων Υπαλλήλων Διπλωματούχων Ανωτάτων Σχολών

 

 

 

 

Joomla templates by Joomlashine